shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence her üyenin 1 adet ücretsiz değiştirebilme hakkı olmalı. Forumu yeni çözmek için girenler random kullanıcı adı seçiyorlar, daha sonra iş yapmak için kullanacakları zaman büyük bir sorun haline geliyor.
dediğiniz gibi foruma girerken kendi adım doluydu, rastgele bikaç harf yazdım şimdi değiştirmek istesemde değiştiremiyorum. 1 defa değiştirme hakkı olsa yada 1 yıllık üye olduktan snra 1 defa hak tanısalar çok daha iyi olur.