Bence her üyenin 1 adet ücretsiz değiştirebilme hakkı olmalı. Forumu yeni çözmek için girenler random kullanıcı adı seçiyorlar, daha sonra iş yapmak için kullanacakları zaman büyük bir sorun haline geliyor.