emredemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Günümüzde tüm sosyal platformlarda kullanıcı adı ücretsiz değişimi yapılırken çok sevdiğimiz r10 da neden hem de pahalı bunu anlamış değilim sahtekarlık önleme demeyin parayla alınıyor unutmayın admin den 1 defaya mahsus değişim Taleb ediyorum genel kitle gelişimi olacaktır.
Sizlerinde yorumunu bekliyorum
Selametle iyi forumlar...
Bunun parayla olması benim de çok garibime gitmişti.Üzücü.