Merhaba,
Günümüzde tüm sosyal platformlarda kullanıcı adı ücretsiz değişimi yapılırken çok sevdiğimiz r10 da neden hem de pahalı bunu anlamış değilim sahtekarlık önleme demeyin parayla alınıyor unutmayın
admin den 1 defaya mahsus değişim Taleb ediyorum genel kitle gelişimi olacaktır. Sizlerinde yorumunu bekliyorum Selametle iyi forumlar...
Bunun parayla olması benim de çok garibime gitmişti.Üzücü.