Merhaba,

Günümüzde tüm sosyal platformlarda kullanıcı adı ücretsiz değişimi yapılırken çok sevdiğimiz r10 da neden hem de pahalı bunu anlamış değilim sahtekarlık önleme demeyin parayla alınıyor unutmayın admin den 1 defaya mahsus değişim Taleb ediyorum genel kitle gelişimi olacaktır.
Sizlerinde yorumunu bekliyorum
Selametle iyi forumlar...