Merhaba,
Günümüzde tüm sosyal platformlarda kullanıcı adı ücretsiz değişimi yapılırken çok sevdiğimiz r10 da neden hem de pahalı bunu anlamış değilim sahtekarlık önleme demeyin parayla alınıyor unutmayın
admin den 1 defaya mahsus değişim Taleb ediyorum genel kitle gelişimi olacaktır. Sizlerinde yorumunu bekliyorum Selametle iyi forumlar...
paralı olmamalı evet ama diğer taraftan her önüne gelen nik değişmek isteyecek nasıl uğraşacaksın.sana bir kereye mahsus yapsalar diğerlerin hakkı yenecek. ben nikimi değiştirmek sitemiyorum sadece 5 rakamının atılmasını istiyorum çünkü istemeden 5 rakamını ekledim.onu bile nik değişimi sayıyorlar. nik deüğişimi ya tamamen yasaklanacak yada paralı olmaya devem edecek.en azından makul bir ücretle.yoksa önüne geçemezsin bu isteklerin.