Megane 2 425.000 ₺ ?
27
●2.802
- 20-03-2023, 21:47:42@aspetbiebs; Araç size mi ait Kafanıza Göre şöyle böyle yorum yapıyorsunuz
1-arac benim aracım
2-benden izinsiz ilanı paylaşamazsınız
3-Serbest piyasa olduğu için fiyata karışamaz kimse fırsatçılık vs değil benim alacagım arabada arttı
4-sıfir araba fiyat listesi atanlar olmuş 🤣 bayilerde araç yok filolara gidiyor alacak olanlarda 5-6 ay bekliyor
5-bu konu kaldırılmaz ise avukata vereceğim aracımı benden habersiz yayın yaptıgınız
6-paylaşımdan r10 sorumu değil sizsiniz
@Bip; Gereğinin yapılmasını arz ederim. - 20-03-2023, 22:13:13Valla hocam deprem oldu. İnsanların birbirine, iyiliğe ihtiyacı var. Siz FIRSATÇILIĞIN, FIRSATÇILIĞININ DA FIRSATÇILIĞI diyebileceğimiz bir fiyattan ilan açmışsınız. Bunu bir de kendi elleriniz ile R10'da siz paylaştınız. Avukata beyan ederken önce sizin paylaşım yaptığınızı da belirtin ki sonra arkasından bu size tazminat davası olarak dönmesin. Herkese açık paylaşımı yapılan bir link, binlerce üyesi olan bir platformda bizzat kendiniz paylaştınız.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ilanınızı FAHİŞ FİYATTAN dolayı şikayet ettim. Benden başklaları da vardır eminim. Bişey olur ya da olmaz. VİCDAN DİLİYORUM size. - 21-03-2023, 00:01:28Halka açık paylaştığınız bir ilan için mi avukata gideceksiniz ? o fiyatı yazıyorsan eleştiriyide kaldırmak zorundasın kardeşim.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2023, 00:13:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sahibinden.com herkese açık site, fiyatınızı eleştirebilir veya dalga geçebiliriz. Oldu olacak ben de SS alıp CİMER'e yazayım, fırsatçılıktanMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hukuk bi tek size çalışmıyor, değil mi?
- 21-03-2023, 00:19:47Soyadı gibi gamsız galiba bu megane 2 yi ben 2013 yılında aldım 20k tl
102k km arabaydı çokta memnundum 1.6 füze gibi gidiyordu 3 hafta önce sattığım abiden alıp bir bursa yaptım 200-210 banamısın demiyordu hala km 245k olmuştu ama bu tarz fiyatlar direkt küfür etmek
- 21-03-2023, 00:25:55Açılan konu bir şekilde kilitlenmiş.
Polemik oluşturmaktan öteye gitmeyecek bir konu. Herkes malın ederini doğru belirleme becerisine sahip olamıyor. Bunu da çalmayan telefonlardan bir şekilde zaman içerisinde anlayabiliyor.
Piyasada fırsatçılık, stokçuluk vs. vs. haksız kazanç elde edilen onlarca durum mevcut. Bunların her birini sahip olduğu tek bir aracın ederini doğru belirleyemeyen, belki de duygusal davranan birine yüklemek doğru değil.
Hukuk bi tek size çalışmıyor, değil mi?