Açılan konu bir şekilde kilitlenmiş.

Polemik oluşturmaktan öteye gitmeyecek bir konu. Herkes malın ederini doğru belirleme becerisine sahip olamıyor. Bunu da çalmayan telefonlardan bir şekilde zaman içerisinde anlayabiliyor.

Piyasada fırsatçılık, stokçuluk vs. vs. haksız kazanç elde edilen onlarca durum mevcut. Bunların her birini sahip olduğu tek bir aracın ederini doğru belirleyemeyen, belki de duygusal davranan birine yüklemek doğru değil.