@aspetbiebs; Araç size mi ait Kafanıza Göre şöyle böyle yorum yapıyorsunuz
1-arac benim aracım
2-benden izinsiz ilanı paylaşamazsınız
3-Serbest piyasa olduğu için fiyata karışamaz kimse fırsatçılık vs değil benim alacagım arabada arttı
4-sıfir araba fiyat listesi atanlar olmuş 🤣 bayilerde araç yok filolara gidiyor alacak olanlarda 5-6 ay bekliyor
5-bu konu kaldırılmaz ise avukata vereceğim aracımı benden habersiz yayın yaptıgınız
6-paylaşımdan r10 sorumu değil sizsiniz
@Bip; Gereğinin yapılmasını arz ederim.
Valla hocam deprem oldu. İnsanların birbirine, iyiliğe ihtiyacı var. Siz FIRSATÇILIĞIN, FIRSATÇILIĞININ DA FIRSATÇILIĞI diyebileceğimiz bir fiyattan ilan açmışsınız. Bunu bir de kendi elleriniz ile R10'da siz paylaştınız. Avukata beyan ederken önce sizin paylaşım yaptığınızı da belirtin ki sonra arkasından bu size tazminat davası olarak dönmesin. Herkese açık paylaşımı yapılan bir link, binlerce üyesi olan bir platformda bizzat kendiniz paylaştınız.
Ben ilanınızı FAHİŞ FİYATTAN dolayı şikayet ettim. Benden başklaları da vardır eminim. Bişey olur ya da olmaz. VİCDAN DİLİYORUM size.