Konunun açılması ile kilitlenmesi arasında 15-20 dakika anca oldu belki de. Okudum, yazmak istedim ama ne yazsam ağır kaçacaktı, yazamadım. Utandım. Ben sadece ilanı incelerken utandım yani.