@aspetbiebs; Araç size mi ait Kafanıza Göre şöyle böyle yorum yapıyorsunuz
1-arac benim aracım
2-benden izinsiz ilanı paylaşamazsınız
3-Serbest piyasa olduğu için fiyata karışamaz kimse fırsatçılık vs değil benim alacagım arabada arttı
4-sıfir araba fiyat listesi atanlar olmuş 🤣 bayilerde araç yok filolara gidiyor alacak olanlarda 5-6 ay bekliyor
5-bu konu kaldırılmaz ise avukata vereceğim aracımı benden habersiz yayın yaptıgınız
6-paylaşımdan r10 sorumu değil sizsiniz
@Bip; Gereğinin yapılmasını arz ederim.