• 17-03-2023, 16:38:19
    #10
    Üniversitede alışıp günlük 1 paketi rahat şekilde içiyordum aile evine geldiğimde küçük kardeşim abi kokun gitmiş dediğinden beri ağzıma sürmedim
  • 17-03-2023, 16:41:22
    #11
    champix (başlangıç + 3 ay)
  • 17-03-2023, 16:45:55
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elektronik sigara ile günde 3 taneye kadar düşürdüm ☺️
  • 17-03-2023, 16:54:18
    #13
    Günde 1 paket içiyordum. Bırakmak istiyordum, azaltiyordum bir kaç gün azalttiktan sonra eskisinden daha çok içiyordum. Bir gün baktım böyle olmayacak bu iş aradım sigara bırakma hattını konuştuk uzun uzun, sonra orada çalışan biri dedi ki sen birakmamissin bırakmak öyle azaltmakla olmuyor. Komple bırakacaksın o gün bu gündür içmiyorum
  • 17-03-2023, 16:56:45
    #14
    DeRyaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günde 1 paket içiyordum. Bırakmak istiyordum, azaltiyordum bir kaç gün azalttiktan sonra eskisinden daha çok içiyordum. Bir gün baktım böyle olmayacak bu iş aradım sigara bırakma hattını konuştuk uzun uzun, sonra orada çalışan biri dedi ki sen birakmamissin bırakmak öyle azaltmakla olmuyor. Komple bırakacaksın o gün bu gündür içmiyorum
    Bana da öyle dediler bir anda bırakırsan bırakırsın diye ama bence bir anda iğrenme geliyor ya sigaradan tam o anda bırakmamız gerekiyor
  • 17-03-2023, 16:57:14
    #15
    kaolin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elektronik sigara ile günde 3 taneye kadar düşürdüm ☺️
    Bende de öyle şu aralar halledeceğiz bir gün ama geç olmaz inşallah
  • 17-03-2023, 17:01:23
    #16
    dorukhanozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana da öyle dediler bir anda bırakırsan bırakırsın diye ama bence bir anda iğrenme geliyor ya sigaradan tam o anda bırakmamız gerekiyor
    Evet ama o zamanı beklemek olmuyor. Bilmiyorum oruç tutan birisimisiniz ramazan ayından örnek vereyim oruç tutarken akşama kadar icmiyorsun. Akşama kadar dayanan 3 günde dayanır içmeden daha sonra canınız istesede icmeyecegim diyip kestirip atabiliyorsunuz
  • 17-03-2023, 17:04:54
    #17
    korona olduktan 3 ay sonra nefesim biranda tıkandı hala hafif hafif tıkanıklık devam ediyor yaklaşık 1 yıl oldu sigarayı bıraktım nefesim düzelmedi mayıs ayı gibi özel hastaneye gidip komple tarama yaptıracam devlet hastanesine gidiyorum birşeyin yok diyorlar röntgen nefes testi alerji testim oldum mantar küf sporlara alerjim çıktı alerji hapı verdi onuda raporlamamış 155 tl ödedim airpass 5/10 mg 1 adet ventolin 1 adetde onun turuncusundan verdi çok sıkışırsan 1 fıs sıkacaksın dedi turuncuyu daha sıkmadım çok şükür tanımlanmamış astım teşhisi koydu uzunca yazdım kusura bakmayın ama sigarayı birşekilde bırakın çok etkiliyor nefesi.
  • 17-03-2023, 17:11:19
    #18
    Klasik ramazanda bıkırız sezonu açılıp, iftardan sonra paketi dibine kadar gömdüysek dağılabiliriz.