Günde 1 paket içiyordum. Bırakmak istiyordum, azaltiyordum bir kaç gün azalttiktan sonra eskisinden daha çok içiyordum. Bir gün baktım böyle olmayacak bu iş aradım sigara bırakma hattını konuştuk uzun uzun, sonra orada çalışan biri dedi ki sen birakmamissin bırakmak öyle azaltmakla olmuyor. Komple bırakacaksın o gün bu gündür içmiyorum
Bana da öyle dediler bir anda bırakırsan bırakırsın diye ama bence bir anda iğrenme geliyor ya sigaradan tam o anda bırakmamız gerekiyor