korona olduktan 3 ay sonra nefesim biranda tıkandı hala hafif hafif tıkanıklık devam ediyor yaklaşık 1 yıl oldu sigarayı bıraktım nefesim düzelmedi mayıs ayı gibi özel hastaneye gidip komple tarama yaptıracam devlet hastanesine gidiyorum birşeyin yok diyorlar röntgen nefes testi alerji testim oldum mantar küf sporlara alerjim çıktı alerji hapı verdi onuda raporlamamış 155 tl ödedim airpass 5/10 mg 1 adet ventolin 1 adetde onun turuncusundan verdi çok sıkışırsan 1 fıs sıkacaksın dedi turuncuyu daha sıkmadım çok şükür tanımlanmamış astım teşhisi koydu uzunca yazdım kusura bakmayın ama sigarayı birşekilde bırakın çok etkiliyor nefesi.