• 14-03-2023, 14:49:22
    #1
    Selamlar, yaklaşık 20 gün önce bilinen bir yenilenmiş telefon satan firmadan 12 ay garantisi olan cihaz aldım. Ancak geçen fark ettim ki ekranda örneğin klavyeyi çok aktif kullanıyorsam izi kalıyor 3 dakika falan. Ya da diyelim tiktoktayım alt üst sekme izi kalabiliyor. Bu cihaz ekranı garanti kapsamında mıdır? Ona göre göndereceğim değişim sağlasınlar. ☺ Kronik bir sorunsa hiç gördermek istemiyorum.
  • 14-03-2023, 14:53:57
    #2
    Yenilenmiş cihazları almayın aldırmayın. Çoğu kalitesiz parçalarla yenileniyor ve sorunsuz olma ihtimalleri çok az oluyor. Dediğiniz sorunu tam anlamadım ama iPhone'larda o tarz bir kronik sorun yok.
  • 14-03-2023, 14:56:22
    #3
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yenilenmiş cihazları almayın aldırmayın. Çoğu kalitesiz parçalarla yenileniyor ve sorunsuz olma ihtimalleri çok az oluyor. Dediğiniz sorunu tam anlamadım ama iPhone'larda o tarz bir kronik sorun yok.
    Hocam klavyeyi aktif olarak 5-10 dakika kullandıktan sonra diğer sekmelerde gölgesi ekranda kalıyor klavyenin. ++ Olarak da param yok napayım valla aldım mecbur
  • 14-03-2023, 14:57:42
    #4
    dolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam klavyeyi aktif olarak 5-10 dakika kullandıktan sonra diğer sekmelerde gölgesi ekranda kalıyor klavyenin. ++ Olarak da param yok napayım valla aldım mecbur
    Dandik bir ekran takılmış olabilir. İletişime geçerseniz yardımcı olsunlar. Olmazlarsa da THH'ye başvurabilirsiniz. Kaç liraya almıştınız?
  • 14-03-2023, 14:58:56
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dandik bir ekran takılmış olabilir. İletişime geçerseniz yardımcı olsunlar. Olmazlarsa da THH'ye başvurabilirsiniz. Kaç liraya almıştınız?
    Hocam seçenekleri var en temiz kasa ekran 32 gb 2300₺ ☺
  • 14-03-2023, 15:20:05
    #6
    Yan sanayii ekran bu ve yenilenmiş ürünlerde çoğu zaman sıfır ürün takılmaz. Almayın aldırmayın.
  • 14-03-2023, 15:22:11
    #7
    Yan sanayi olmak zorunda değil. İphone XR var bende de aynı sorun oldu. Bir kaç kere tekrarladı ancak daha sonra daha hiç yapmadı.. OLED ekranların genel hatasıymış diye araştırmıştım öyle kalmış aklımda.
  • 14-03-2023, 15:44:52
    #8
    Hayalet ekran sorunu deniyordu sanırım buna, bende de 6s plus var orijinal ekran olmasına rağmen ara sıra böyle oluyor ancak kronik bir hata olduğunu sanmıyorum.

    Yenilenmiş telefonlara takılan parçalar en düşük kalite oluyor. Umarım pişman etmez. Arkadaşıma 8 plus almıştık 2 günde ses entegresi ve ekran dokunmatiği arıza verdi iade ettik.
  • 14-03-2023, 15:47:00
    #9
    takir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yan sanayi olmak zorunda değil. İphone XR var bende de aynı sorun oldu. Bir kaç kere tekrarladı ancak daha sonra daha hiç yapmadı.. OLED ekranların genel hatasıymış diye araştırmıştım öyle kalmış aklımda.
    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayalet ekran sorunu deniyordu sanırım buna, bende de 6s plus var orijinal ekran olmasına rağmen ara sıra böyle oluyor ancak kronik bir hata olduğunu sanmıyorum.

    Yenilenmiş telefonlara takılan parçalar en düşük kalite oluyor. Umarım pişman etmez. Arkadaşıma 8 plus almıştık 2 günde ses entegresi ve ekran dokunmatiği arıza verdi iade ettik.
    Ekran iyi aslında da şu dediğiniz gibi hayalet ekran kullanıma engel değil. Ancak artacağından korkuyorum bir de garantiye versem yine aynı olsa 1 ay çöp olacak. O yüzden sormak istedim