takir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yan sanayi olmak zorunda değil. İphone XR var bende de aynı sorun oldu. Bir kaç kere tekrarladı ancak daha sonra daha hiç yapmadı.. OLED ekranların genel hatasıymış diye araştırmıştım öyle kalmış aklımda.
Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayalet ekran sorunu deniyordu sanırım buna, bende de 6s plus var orijinal ekran olmasına rağmen ara sıra böyle oluyor ancak kronik bir hata olduğunu sanmıyorum.

Yenilenmiş telefonlara takılan parçalar en düşük kalite oluyor. Umarım pişman etmez. Arkadaşıma 8 plus almıştık 2 günde ses entegresi ve ekran dokunmatiği arıza verdi iade ettik.
Ekran iyi aslında da şu dediğiniz gibi hayalet ekran kullanıma engel değil. Ancak artacağından korkuyorum bir de garantiye versem yine aynı olsa 1 ay çöp olacak. O yüzden sormak istedim