Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yenilenmiş cihazları almayın aldırmayın. Çoğu kalitesiz parçalarla yenileniyor ve sorunsuz olma ihtimalleri çok az oluyor. Dediğiniz sorunu tam anlamadım ama iPhone'larda o tarz bir kronik sorun yok.
Hocam klavyeyi aktif olarak 5-10 dakika kullandıktan sonra diğer sekmelerde gölgesi ekranda kalıyor klavyenin. ++ Olarak da param yok napayım valla aldım mecbur