Selamlar, yaklaşık 20 gün önce bilinen bir yenilenmiş telefon satan firmadan 12 ay garantisi olan cihaz aldım. Ancak geçen fark ettim ki ekranda örneğin klavyeyi çok aktif kullanıyorsam izi kalıyor 3 dakika falan. Ya da diyelim tiktoktayım alt üst sekme izi kalabiliyor. Bu cihaz ekranı garanti kapsamında mıdır? Ona göre göndereceğim değişim sağlasınlar. ☺ Kronik bir sorunsa hiç gördermek istemiyorum.