
A101'e karşı açtığım davayı kazandım
80
●7.370
- 11-03-2023, 22:21:55Merhaba, A101'den alışveriş yaptım; kasa ile etiket fiyatını birbirini tutmuyordu. Tüketici haklarım olduğunu belirttim, beni dinlemediler. Ben de tüketici hakem heyetine şikayet ettim ve uyuşmazlık bedeli olan 4 TL'lik açtığım davayı kazandım. Demem o ki arkadaşlar haklarınızı bilin, örneğin tişörte 100 TL yazıyorlarsa, 100 TL'den vermek zorundalar. Bu benim yaptığım şikayet tüm tüketicilere örnek olması dileğiyle. Hakkınızı asla yedirtmeyin, geç de olsa mutlaka kazanacaksınız.

- Kabul Edilen Cevap
- 3 Beğeni
-
- 11-03-2023, 22:24:21
- 11-03-2023, 22:24:26Asla üşenmem arkadaşlar, hele personelin tavrı beni deli etti o gün. Bundan sonra 10 kr. için olsa dahi Tüketici Hakem Heyeti var olacak benim için. Asla hakkınızı yedirtmeyin!
- 11-03-2023, 22:25:19Umarım masraf 4 TL'den azdır.CemBerkTokgoz bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.