• 11-03-2023, 22:21:55
    #1
    Merhaba, A101'den alışveriş yaptım; kasa ile etiket fiyatını birbirini tutmuyordu. Tüketici haklarım olduğunu belirttim, beni dinlemediler. Ben de tüketici hakem heyetine şikayet ettim ve uyuşmazlık bedeli olan 4 TL'lik açtığım davayı kazandım. Demem o ki arkadaşlar haklarınızı bilin, örneğin tişörte 100 TL yazıyorlarsa, 100 TL'den vermek zorundalar. Bu benim yaptığım şikayet tüm tüketicilere örnek olması dileğiyle. Hakkınızı asla yedirtmeyin, geç de olsa mutlaka kazanacaksınız.


  • Kabul Edilen Cevap
    • 3 Beğeni
      Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      İyi yapmışsınız.

      Etiketi değiştirecek emekçi kardeşimiz geç kalmış.
      A101 de çalışan arkadaşlar, 12 saat ayakta duruyor ve asgari ucretle çalışıyor.
      O arkadaş azar yemiştir.
      Bir de mahkemeye ilave yük bindi
      Demagoji yapıyorsunuz! Mesele reyon görevlisinin etiketi değiştirmemiş olması değil, kasiyerin "ısrarla" etiket fiyatından vermeyi reddederek tüketici kanununu hiçe sayması.
  • 11-03-2023, 22:23:04
    #2
    Çoğumuz 4 tl için buna üşenecektir ama bence bir hukuk devletinde olması gereken budur.
    • bilirkishi
    • Akbas
    • fixeL
    bilirkishi, Akbas, fixeL ve 29 kişi bunu beğendi.
    32 kişi bunu beğendi.
  • 11-03-2023, 22:23:21
    #3
    Türkiye’de hakkını arayanların kazanması güzel bir şey. Nadir bir olay olduğu için
  • 11-03-2023, 22:23:38
    #4
    Gereksiz olmuş bence etiket tutmuyor diye değilde yükselen fiyatlar için birşeyler yapılsa daha iyi olurmus
  • 11-03-2023, 22:24:21
    #5
    İyi yapmışsınız.

    Etiketi değiştirecek emekçi kardeşimiz geç kalmış.
    A101 de çalışan arkadaşlar, 12 saat ayakta duruyor ve asgari ucretle çalışıyor.
    O arkadaş azar yemiştir.
    Bir de mahkemeye ilave yük bindi
    • kimenet
    • Bolanka
    • ademsahin
    kimenet, Bolanka, ademsahin ve 15 kişi bunu beğendi.
    18 kişi bunu beğendi.
  • 11-03-2023, 22:24:26
    #6
    Asla üşenmem arkadaşlar, hele personelin tavrı beni deli etti o gün. Bundan sonra 10 kr. için olsa dahi Tüketici Hakem Heyeti var olacak benim için. Asla hakkınızı yedirtmeyin!
  • 11-03-2023, 22:24:47
    #7
    Örnek bir süreç hocam.
    Şimdi A101 size 4 TL iade mi edecek?
    Bir de mahkeme masrafları onlara yansımış oluyor değil mi? Yani sizin bu davayı kazanmanız sonrasında A101'e ne gibi bir ceza uygulandı?
  • 11-03-2023, 22:24:50
    #8
    Hayırlı olsun. dava ne kadar sürede sonuçlandı.

    Kanıt olarak ödediğiniz fişte yazan tutar ve raftaki etiket fiyatının görüntüsü..
  • 11-03-2023, 22:25:19
    #9
    Umarım masraf 4 TL'den azdır.
    • CemBerkTokgoz
    CemBerkTokgoz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.