Konu
A101'e karşı açtığım davayı kazandım
11-03-2023, 22:24:26
#6
Umutofficial
Asla üşenmem arkadaşlar, hele personelin tavrı beni deli etti o gün. Bundan sonra 10 kr. için olsa dahi Tüketici Hakem Heyeti var olacak benim için. Asla hakkınızı yedirtmeyin!