İyi yapmışsınız.

Etiketi değiştirecek emekçi kardeşimiz geç kalmış.
A101 de çalışan arkadaşlar, 12 saat ayakta duruyor ve asgari ucretle çalışıyor.
O arkadaş azar yemiştir.
Bir de mahkemeye ilave yük bindi