Merhaba değerli hocalarım herkesin de bildiği gibi birçok kişi sözleşmeli er olarak çalışıyor. Size şuanda sözleşmeli er olacaksın gel deseler gidermiydiniz ? Düşünceleriniz nelerdir.
Mülâkatı kazandım 20 gün içerisinde %80 tahminim ile deniz kuvvetleri sözleşmeli er eğitimine çağrılacağım. Kimseyi kandırmaya gerek yok sırf parası için gideceğim değer mi ?
Sözleşmeli Erbaş olurmusunuz ?
9
●380
- 08-03-2023, 21:02:19eskiye göre şartları iyi eskiden kışladan dışarı cıkamazlardı şimdi mesai sonrası eve gidebiliyorlar hafta sonu tatil
- 08-03-2023, 21:08:10Para için yapılmayacak bir meslek eğer deneyeceğim diyorsan gidip deneyebilirsin uzun süreli düşünüyorsan gelecekte ki çocuklarını da düşünmelisin sadece senin için değil ailen ve çocukların için de zorlayıcı bir meslek olacak.