• 08-03-2023, 20:58:07
    #1
    Merhaba değerli hocalarım herkesin de bildiği gibi birçok kişi sözleşmeli er olarak çalışıyor. Size şuanda sözleşmeli er olacaksın gel deseler gidermiydiniz ? Düşünceleriniz nelerdir.
    Mülâkatı kazandım 20 gün içerisinde %80 tahminim ile deniz kuvvetleri sözleşmeli er eğitimine çağrılacağım. Kimseyi kandırmaya gerek yok sırf parası için gideceğim değer mi ?
  • 08-03-2023, 21:00:36
    #2
    Hocam kim ne derse desin bunu yaşaman gerekiyor. Git dene sözleşme var zaten 3-5senelik, baktın sana göre değil imza atmassın gelirsin. Gittiğin yer iyi olur kalırsın güzel zaman geçer, kötü denk gelir işkence çekersin. Bence dene, kaybın olmaz
  • 08-03-2023, 21:00:50
    #3
    Yazının başını okurken direkt aklıma deniz kuvvetleri olursa neden olmasın geldi. Cevabı anlamışsınızdır
  • 08-03-2023, 21:01:26
    #4
    Vasıf yoksa yani okul veya meslek gidilir neden gidilmesin. Ama hali hazırda 15-20k kazanan birisi işini gücünü bırakıp giderse o zaman bana göre yanlış tercih olur.
  • 08-03-2023, 21:02:19
    #5
    eskiye göre şartları iyi eskiden kışladan dışarı cıkamazlardı şimdi mesai sonrası eve gidebiliyorlar hafta sonu tatil
  • 08-03-2023, 21:06:44
    #6
    ben giderdim başvurmayı denedim hatta
  • 08-03-2023, 21:08:10
    #7
    Para için yapılmayacak bir meslek eğer deneyeceğim diyorsan gidip deneyebilirsin uzun süreli düşünüyorsan gelecekte ki çocuklarını da düşünmelisin sadece senin için değil ailen ve çocukların için de zorlayıcı bir meslek olacak.
  • 08-03-2023, 21:09:02
    #8
    Deniz haric kara hava olurum
  • 08-03-2023, 21:09:09
    #9
    Askerdeyken kalici ve saglam bir mevki ile tutmak istediler. Ben kabul etmedim. Su an düşünüyorum. Dogru karar vermisim, dedikleri gibi gormen lazim. Herkese gore degil parasi icin bile kaldiramayanlar var ozellikle benim gibi otorite ile sorun yasayan biriysen