Askerlik yapmadiysan iyi araştır silsile de en alt tabaka olacaksın herkesten emir alacaksin aklında yine askeriye varsa sabret uzman cavusluk vs başvur çünkü eğer sözleşmeli ere girip bırakırsan bir daha askeri personel olarak alımlara giremezsin , sözleşmeli er her zaman alım yapar bir yere kaçmaz. Şansını başka rutbede dene olmuyorsa gir . Bir jandarma askeri personel olarak diyeceğim bu