Merhaba değerli hocalarım herkesin de bildiği gibi birçok kişi sözleşmeli er olarak çalışıyor. Size şuanda sözleşmeli er olacaksın gel deseler gidermiydiniz ? Düşünceleriniz nelerdir.
Mülâkatı kazandım 20 gün içerisinde %80 tahminim ile deniz kuvvetleri sözleşmeli er eğitimine çağrılacağım. Kimseyi kandırmaya gerek yok sırf parası için gideceğim değer mi ?