Askerdeyken kalici ve saglam bir mevki ile tutmak istediler. Ben kabul etmedim. Su an düşünüyorum. Dogru karar vermisim, dedikleri gibi gormen lazim. Herkese gore degil parasi icin bile kaldiramayanlar var ozellikle benim gibi otorite ile sorun yasayan biriysen