• 08-03-2023, 10:14:15
    #1
    mesaj kotası aştı diyor mesaj yeri kırmızı yanıp sönüyor ne yapmalı
  • 08-03-2023, 10:15:32
    #2
    Mesajları silip yer açmalısınız hocam
  • 08-03-2023, 10:17:52
    #3
    farkli bir yerdenmi siliniyor
  • 08-03-2023, 10:34:08
    #4
    gunay26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farkli bir yerdenmi siliniyor
    Merhaba, önceden konuştuğunuz mesaj sohbetlerinde Sohbeti Sil butonundan işlemi yapabilirsiniz. Başka türlü yer açmak mümkün değil. Sadece ücret ödeyerek mümkün. 1 yıllık 700₺, 2 yıllık 1300₺ ödeyerek 100+450 kapasitelik bir alana sahip olabilirsiniz. Veya 1 yıllık 1000₺, 2 yıllık 1800₺ ödeyerek 100+1200 mesaj kapasitesine sahip olabilirsiniz. Detaylar: https://www.r10.net/premium-uyelik-r...esaj-kutulari/
  • 08-03-2023, 10:36:06
    #5
    OrhanDRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, önceden konuştuğunuz mesaj sohbetlerinde Sohbeti Sil butonundan işlemi yapabilirsiniz. Başka türlü yer açmak mümkün değil. Sadece ücret ödeyerek mümkün. 1 yıllık 700₺, 2 yıllık 1300₺ ödeyerek 100+450 kapasitelik bir alana sahip olabilirsiniz. Veya 1 yıllık 1000₺, 2 yıllık 1800₺ ödeyerek 100+1200 mesaj kapasitesine sahip olabilirsiniz. Detaylar: https://www.r10.net/premium-uyelik-r...esaj-kutulari/
    orası boş msj yok gelen kutusunda
  • 08-03-2023, 10:36:08
    #6
    Veya premium üyelik alarak da bir çok özelliğin yanında mesaj kapasitenizi arttırabilirsiniz. Detaylar: https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/
  • 08-03-2023, 10:38:34
    #7
    gunay26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orası boş msj yok gelen kutusunda
    Giden mesajlarıda silmeniz lazım hocam. Dm sayfasında kişilerin sol üstünden giden mesajlara tıklayıp orayı boşaltın
  • 08-03-2023, 10:41:15
    #8
    Endrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giden mesajlarıda silmeniz lazım hocam. Dm sayfasında kişilerin sol üstünden giden mesajlara tıklayıp orayı boşaltın
    bildirim gelen yerde sil kutusu var onuda sildim
  • 08-03-2023, 10:41:46
    #9
    Endrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giden mesajlarıda silmeniz lazım hocam. Dm sayfasında kişilerin sol üstünden giden mesajlara tıklayıp orayı boşaltın
    Onu bende düşündüm de 100 tane sadece giden mesaj olması ve hiç kimsenin cevap vermemesi anormal geldi ama yine de evet bununda denenmesi lazım.