Mesaj kutusu kota aşimi
11
●154
- 08-03-2023, 10:34:08Merhaba, önceden konuştuğunuz mesaj sohbetlerinde Sohbeti Sil butonundan işlemi yapabilirsiniz. Başka türlü yer açmak mümkün değil. Sadece ücret ödeyerek mümkün. 1 yıllık 700₺, 2 yıllık 1300₺ ödeyerek 100+450 kapasitelik bir alana sahip olabilirsiniz. Veya 1 yıllık 1000₺, 2 yıllık 1800₺ ödeyerek 100+1200 mesaj kapasitesine sahip olabilirsiniz. Detaylar: https://www.r10.net/premium-uyelik-r...esaj-kutulari/gunay26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2023, 10:36:06orası boş msj yok gelen kutusundaOrhanDRN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2023, 10:36:08Veya premium üyelik alarak da bir çok özelliğin yanında mesaj kapasitenizi arttırabilirsiniz. Detaylar: https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/
- 08-03-2023, 10:38:34Giden mesajlarıda silmeniz lazım hocam. Dm sayfasında kişilerin sol üstünden giden mesajlara tıklayıp orayı boşaltıngunay26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2023, 10:41:15bildirim gelen yerde sil kutusu var onuda sildimEndrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-03-2023, 10:41:46Onu bende düşündüm de 100 tane sadece giden mesaj olması ve hiç kimsenin cevap vermemesi anormal geldi ama yine de evet bununda denenmesi lazım.Endrown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle