Merhaba, önceden konuştuğunuz mesaj sohbetlerinde Sohbeti Sil butonundan işlemi yapabilirsiniz. Başka türlü yer açmak mümkün değil. Sadece ücret ödeyerek mümkün. 1 yıllık 700₺, 2 yıllık 1300₺ ödeyerek 100+450 kapasitelik bir alana sahip olabilirsiniz. Veya 1 yıllık 1000₺, 2 yıllık 1800₺ ödeyerek 100+1200 mesaj kapasitesine sahip olabilirsiniz. Detaylar:
https://www.r10.net/premium-uyelik-r...esaj-kutulari/
orası boş msj yok gelen kutusunda