gunay26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orası boş msj yok gelen kutusunda
Giden mesajlarıda silmeniz lazım hocam. Dm sayfasında kişilerin sol üstünden giden mesajlara tıklayıp orayı boşaltın