Giden mesajlarıda silmeniz lazım hocam. Dm sayfasında kişilerin sol üstünden giden mesajlara tıklayıp orayı boşaltın
Onu bende düşündüm de 100 tane sadece giden mesaj olması ve hiç kimsenin cevap vermemesi anormal geldi ama yine de evet bununda denenmesi lazım.