• 08-03-2023, 00:00:34
    #1
    2.elde kazıklanacağımı düşündüğüm için sıfır alıyım 5 yıl idare etsin diyorum size 17 k vermeye değer cihazmı yoksa o fiyata daha iyisi varmı
  • 08-03-2023, 00:01:45
    #2
    Çok iyi cihaz, kendim kullanıyorum. İkinci el almayı düşünürseniz daha iyi olur bence. Ya da o bütçeye çıkabiliyorsanız ikinci el 12 düşünebilirsiniz. Çoğu temiz oluyor çünkü herkes model yükseltmek için satıyor, bozulduğu için değil.
  • 08-03-2023, 00:02:17
    #3
    10K ya XR satayım kutulu,faturalı tertemiz cihaz.
    https://www.epey.com/akilli-telefonl...ple-iphone-11/
  • 08-03-2023, 00:02:30
    #4
    kendim kullanıyorum mükemell bi cihaz bence değer
  • 08-03-2023, 00:02:33
    #5
    Degmez gider yurt dışı alirim daha iyi 14 pro max 25 k vs 8 ay sonra git gel kaydet 6 k da öyle ömürlük 😅
  • 08-03-2023, 00:02:34
    #6
    iPhone 11 maksimum 3 yıl daha destek alacaktır, sonrasında güncellemesini keserler büyük ihtimalle. Ben iPhone 11 kullanıyorum ve gayet memnunum. 2-3 sene kullanıp bir üst modeline geçebilirsiniz güncellemesi kesilmeden.
  • 08-03-2023, 00:02:57
    #7
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    @MFK; iphone telefonlara fısıldayan kardeşim hemen saralım bu arkadaşa bi iphone
  • 08-03-2023, 00:03:36
    #8
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10K ya XR satayım kutulu,faturalı tertemiz cihaz.
    https://www.epey.com/akilli-telefonl...ple-iphone-11/
    amacım baltalamak değil ama iphone 11 ile arasında cihazın neredeyse 1 buçuk senesi var.İkinci el bu kadar yakın fiyatlar nasıl oluyor
  • 08-03-2023, 00:04:07
    #9
    MFK
    🌟 CEPTELEFON DÜNYASI 🌟
    Rex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MFK; iphone telefonlara fısıldayan kardeşim hemen saralım bu arkadaşa bi iphone
    Etiket için teşekkürler abim
    Ulaşın yardımcı olalım