Çok iyi cihaz, kendim kullanıyorum. İkinci el almayı düşünürseniz daha iyi olur bence. Ya da o bütçeye çıkabiliyorsanız ikinci el 12 düşünebilirsiniz. Çoğu temiz oluyor çünkü herkes model yükseltmek için satıyor, bozulduğu için değil.