iPhone 11 maksimum 3 yıl daha destek alacaktır, sonrasında güncellemesini keserler büyük ihtimalle. Ben iPhone 11 kullanıyorum ve gayet memnunum. 2-3 sene kullanıp bir üst modeline geçebilirsiniz güncellemesi kesilmeden.