• 08-03-2023, 01:02:29
    #28
    Alacaksan kesinlikle ne az 128 gb al. Ben sıfır aldım memnunum. Ama şarj dayanmıyor ben aşırı aktif kullanıyorum çok hızlı yedim pil ömrünü. Onun dışında daş gibi cihaz. Yurtdışı istemediğini söylemişsin yoksa yd 13 14 tavsiye ederdim gözle görülür fark var.
  • 08-03-2023, 01:26:08
    #29
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacaksan kesinlikle ne az 128 gb al. Ben sıfır aldım memnunum. Ama şarj dayanmıyor ben aşırı aktif kullanıyorum çok hızlı yedim pil ömrünü. Onun dışında daş gibi cihaz. Yurtdışı istemediğini söylemişsin yoksa yd 13 14 tavsiye ederdim gözle görülür fark var.
    hocam pilin yüzde kaç ve kaç saat dayanıyor
  • 08-03-2023, 02:59:09
    #30
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen kaça aldın hocam
    15.979 aldım 10 gün önce
  • 08-03-2023, 04:20:48
    #31
    kendi telefonumu satıyorum hocam.

    buradan https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...7184973/detay/ inceleyebilirsiniz
  • 08-03-2023, 04:39:32
    #32
    Geçen hafta kardeşime sıfır 14 pro max aldım, 28.000 TL... Bence 11 için gereksiz pahalı
  • 08-03-2023, 09:59:13
    #33
    Sıfır iphone 11 almaktansa 16.000 TL 'ya 2.el iphone 12 Mini almanı öneririm.


    https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...82033409/detay
  • 08-03-2023, 10:08:01
    #34
    Dün hepsiburada üzerinden (400 Tl indirimde verdi bugün son sanırım) Satın aldım iphone 11 - 128 GB eşimde kullanıyordu hiç düşünmeden alabilirsiniz . Bu arada hepsiburada kendisi satıcı olarak Apple yetkili satıcısı ve çok iyi fiyata geldi telefon mutlaka bakın.
  • 08-03-2023, 10:08:06
    #35
    Üyeliği durduruldu
    64 GB önermem yetmiyor. O fiyata 11 alacağına biraz daha koyup 12 almanı öneririm veya yurt dışı cihazlara bakabilirsin.

    Sıfır yurt dışı 13 Pro Max veya 14 modellerini alabilirsin bütçene göre. Em az 8 ay kullanım süresi var. 8-9 ay sonra zaten yılbaşı gelecek 8 ay daha kullanabilirsin ortamalama en az 16 ay kullanabilirsiniz yani.
  • 08-03-2023, 10:35:30
    #36
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışı almam hocam pasaportum vs vs yok elımde patlar
    pasaporta gerek yok kıbrıs veya gürcistana kimlikle giriş yapman yeterli oluyor.
    11 konusuna gelirsek cihaz güzel özellikle çıktığı döneme göre tam fiyat performans ürünüydü ama apple tarafında ömrü fazla kalmadı o para yerıne üzerine biraz daha ekleyip yeni modellerden almaya calışsanız daha iyi olacaktır