• 27-02-2023, 20:58:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar araç kamerası almaya karar verdim. Bir şey olsa elimizde videosu olur en azından. Kullanıp memnun olduğunuz var mı?

    Xiaomi 70mai diye bir şey var ama onunda çeşitleri var kararsız kaldım açıkcası.
  • 27-02-2023, 21:01:24
    #2
    Ön ve arka ayrı kamera kullanıyorum, aracın içerisinde bir sürü kablo geçiyor+aracın 2 usb çıkışını meşgul ediyor, ön+arka kamera modüler modeller var onları araştırabilirsiniz, dediğiniz modeli bilmiyorum belki o kapsamdadır
  • 27-02-2023, 21:08:44
    #3
    oguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ön ve arka ayrı kamera kullanıyorum, aracın içerisinde bir sürü kablo geçiyor+aracın 2 usb çıkışını meşgul ediyor, ön+arka kamera modüler modeller var onları araştırabilirsiniz, dediğiniz modeli bilmiyorum belki o kapsamdadır
    Sadece ön kamera yeterli olur diye düşünüyorum
  • 27-02-2023, 21:16:43
    #4
    Viofo kullanıyorum.Memnunum.
  • 27-02-2023, 21:26:19
    #5
    Xiaomi den şaşma
    70mai iyidir
    Benim tüm arabalarda xiaomi dashcam var gayet iyi açısı süper en eski kameram 9 sene olmuştur muhtemelen hala çalışıyor.
  • 27-02-2023, 21:27:51
    #6
    Doğru tercih yapmışsınız hocam. 2016 yılında yaptığım bir kaza ile hala uğraşıyorum araç kamerası olsaydı o gün kapanmıştı mevzu.
  • 28-02-2023, 07:32:49
    #7
    ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Viofo kullanıyorum.Memnunum.
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Xiaomi den şaşma
    70mai iyidir
    Benim tüm arabalarda xiaomi dashcam var gayet iyi açısı süper en eski kameram 9 sene olmuştur muhtemelen hala çalışıyor.
    DarknessHero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru tercih yapmışsınız hocam. 2016 yılında yaptığım bir kaza ile hala uğraşıyorum araç kamerası olsaydı o gün kapanmıştı mevzu.
    Hangi modeli ya da modelleri önerirsiniz link atabilir misiniz kullanıp memnun kaldığınızı?
  • 28-02-2023, 07:34:09
    #8
    A129 pro duo modelini kullanıyorum.