Merhaba arkadaşlar araç kamerası almaya karar verdim. Bir şey olsa elimizde videosu olur en azından. Kullanıp memnun olduğunuz var mı?
Xiaomi 70mai diye bir şey var ama onunda çeşitleri var kararsız kaldım açıkcası.
Araç kamerası kullanan var mı?
7
●118
- 27-02-2023, 21:08:44Sadece ön kamera yeterli olur diye düşünüyorumoguzozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2023, 21:26:19Xiaomi den şaşma
70mai iyidir
Benim tüm arabalarda xiaomi dashcam var gayet iyi açısı süper en eski kameram 9 sene olmuştur muhtemelen hala çalışıyor. - 27-02-2023, 21:27:51Doğru tercih yapmışsınız hocam. 2016 yılında yaptığım bir kaza ile hala uğraşıyorum araç kamerası olsaydı o gün kapanmıştı mevzu.
- 28-02-2023, 07:32:49ramob7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülefikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHangi modeli ya da modelleri önerirsiniz link atabilir misiniz kullanıp memnun kaldığınızı?DarknessHero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle