Ön ve arka ayrı kamera kullanıyorum, aracın içerisinde bir sürü kablo geçiyor+aracın 2 usb çıkışını meşgul ediyor, ön+arka kamera modüler modeller var onları araştırabilirsiniz, dediğiniz modeli bilmiyorum belki o kapsamdadır
Sadece ön kamera yeterli olur diye düşünüyorum