Viofo kullanıyorum.Memnunum.
Xiaomi den şaşma
70mai iyidir
Benim tüm arabalarda xiaomi dashcam var gayet iyi açısı süper en eski kameram 9 sene olmuştur muhtemelen hala çalışıyor.
Doğru tercih yapmışsınız hocam. 2016 yılında yaptığım bir kaza ile hala uğraşıyorum araç kamerası olsaydı o gün kapanmıştı mevzu.
Hangi modeli ya da modelleri önerirsiniz link atabilir misiniz kullanıp memnun kaldığınızı?