Konu
Araç kamerası kullanan var mı?
27-02-2023, 21:26:19
#5
fikirdanis
Xiaomi den şaşma
70mai iyidir
Benim tüm arabalarda xiaomi dashcam var gayet iyi açısı süper en eski kameram 9 sene olmuştur muhtemelen hala çalışıyor.