Merhabalar, Macbook alacağım. Kullanım alanları: Oyun geliştirme, yazılım vb.
Şu anda Monster'ın GTX1050TI ve i7-8750h işlemcili 17.3" laptopunu kullanıyorum.
Arasında kaldığım macbook modelleri:
Hepsi 16 GB Ram ve 256 GB SSD olmak üzere,
Macbook Air M1
Macbook Air M2 (renkleri çok güzel ama ısınma sorunu var sanırım)
Macbook Pro M2 (Air M2 ile arasında 1000 TL fark var PT üzerinde ama eski kasa, touchbar meraklısı da değilim o kadar.)
M2 air almak istiyorum ama ısınma sorunu olduğunu okudum bir sürü yerde.
Bunlardan birini kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
Hangi Macbook Önerirsiniz?
7
●212
- 27-02-2023, 13:35:20Pro M2 kullanıyorum, bana da eğer profesyonel işler için kullanacaksanız Air size göre değil dediler. Fansız olduğu için ağır işlemleri uzun süre yaptığınızda ısınabiliyormuş. Antalya zaten sıcak bi de o eklenirse daha da ısınır diyerek eski kasa olmasına rağmen pro m2 aldım. Touchbarın abartılacak bir faydası yok tabii. Ama ben seviyorum, farklı görünüyor.
16GB RAM li modelini kullandığım için performansı konusunda bilgi vermem pek doğru olmaz. Windows tan geçecekseniz ilk 2 hafta alışma süreciniz oluyor. Sonrasında özellikle trackpad kısayollarının inanılmaz faydasını göreceksiniz. Büyük bir tablet kullanıyormuşsunuz hissiyatı var. iPhone kullanıyorsanız aralarındaki uyum da çok işlevsel. 10GB lık dosyaları telefona göndermek 10-15 saniye sürüyor. Telefondaki yazılarınızı direkt yapıştırabiliyorsunuz falan. - 27-02-2023, 13:52:23hocam bence ekranı bir tık büyük seçmeye çalışın ilk olarak tabii 2.monitörünüz yoksa ekran zaten küçük kenardan da bir sürü şey sizin oyun sahne alanınızı daraltacaktır (oyun için, yazılım için m1 bile yeterli) ben yaşıyorum neredeyse minnacık yer kalıyor Unity'de