• 27-02-2023, 13:17:53
    #1
    Merhabalar, Macbook alacağım. Kullanım alanları: Oyun geliştirme, yazılım vb.
    Şu anda Monster'ın GTX1050TI ve i7-8750h işlemcili 17.3" laptopunu kullanıyorum.

    Arasında kaldığım macbook modelleri:
    Hepsi 16 GB Ram ve 256 GB SSD olmak üzere,
    Macbook Air M1
    Macbook Air M2 (renkleri çok güzel ama ısınma sorunu var sanırım)
    Macbook Pro M2 (Air M2 ile arasında 1000 TL fark var PT üzerinde ama eski kasa, touchbar meraklısı da değilim o kadar.)

    M2 air almak istiyorum ama ısınma sorunu olduğunu okudum bir sürü yerde.
    Bunlardan birini kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.
  • 27-02-2023, 13:22:19
    #2
    Gold üye
    Ram upgrade ediceksen M1 Air işini fazlasıyla görür diye düşünüyorum.
  • 27-02-2023, 13:35:20
    #3
    Pro M2 kullanıyorum, bana da eğer profesyonel işler için kullanacaksanız Air size göre değil dediler. Fansız olduğu için ağır işlemleri uzun süre yaptığınızda ısınabiliyormuş. Antalya zaten sıcak bi de o eklenirse daha da ısınır diyerek eski kasa olmasına rağmen pro m2 aldım. Touchbarın abartılacak bir faydası yok tabii. Ama ben seviyorum, farklı görünüyor.

    16GB RAM’ li modelini kullandığım için performansı konusunda bilgi vermem pek doğru olmaz. Windows’ tan geçecekseniz ilk 2 hafta alışma süreciniz oluyor. Sonrasında özellikle trackpad kısayollarının inanılmaz faydasını göreceksiniz. Büyük bir tablet kullanıyormuşsunuz hissiyatı var. iPhone kullanıyorsanız aralarındaki uyum da çok işlevsel. 10GB’ lık dosyaları telefona göndermek 10-15 saniye sürüyor. Telefondaki yazılarınızı direkt yapıştırabiliyorsunuz falan.
  • 27-02-2023, 13:52:23
    #4
    hocam bence ekranı bir tık büyük seçmeye çalışın ilk olarak tabii 2.monitörünüz yoksa ekran zaten küçük kenardan da bir sürü şey sizin oyun sahne alanınızı daraltacaktır (oyun için, yazılım için m1 bile yeterli) ben yaşıyorum neredeyse minnacık yer kalıyor Unity'de
  • 27-02-2023, 13:56:09
    #5
    Bende Pro M2 16 GB var ve memnunum. Air terine Pro seçmenin tek sebebi ısınma sorunu yaşamamak istememdi. Yoksa benimde touch ar ile işim yok.
  • 27-02-2023, 14:02:47
    #6
    bu yüzden imac tercih ediyorum ve klavyeye sıvı dökülme riski yüzünden. air mantıklı değil işleriniz için
  • 27-02-2023, 15:13:29
    #7
    Oyun geliştirme için MAC uygun bir tercih mi?
  • 27-02-2023, 23:50:18
    #8
    Macbook Pro M2 hocam.