Pro M2 kullanıyorum, bana da eğer profesyonel işler için kullanacaksanız Air size göre değil dediler. Fansız olduğu için ağır işlemleri uzun süre yaptığınızda ısınabiliyormuş. Antalya zaten sıcak bi de o eklenirse daha da ısınır diyerek eski kasa olmasına rağmen pro m2 aldım. Touchbarın abartılacak bir faydası yok tabii. Ama ben seviyorum, farklı görünüyor.

16GB RAM’ li modelini kullandığım için performansı konusunda bilgi vermem pek doğru olmaz. Windows’ tan geçecekseniz ilk 2 hafta alışma süreciniz oluyor. Sonrasında özellikle trackpad kısayollarının inanılmaz faydasını göreceksiniz. Büyük bir tablet kullanıyormuşsunuz hissiyatı var. iPhone kullanıyorsanız aralarındaki uyum da çok işlevsel. 10GB’ lık dosyaları telefona göndermek 10-15 saniye sürüyor. Telefondaki yazılarınızı direkt yapıştırabiliyorsunuz falan.