hocam bence ekranı bir tık büyük seçmeye çalışın ilk olarak tabii 2.monitörünüz yoksa ekran zaten küçük kenardan da bir sürü şey sizin oyun sahne alanınızı daraltacaktır (oyun için, yazılım için m1 bile yeterli) ben yaşıyorum neredeyse minnacık yer kalıyor Unity'de