Merhabalar, Macbook alacağım. Kullanım alanları: Oyun geliştirme, yazılım vb.
Şu anda Monster'ın GTX1050TI ve i7-8750h işlemcili 17.3" laptopunu kullanıyorum.

Arasında kaldığım macbook modelleri:
Hepsi 16 GB Ram ve 256 GB SSD olmak üzere,
Macbook Air M1
Macbook Air M2 (renkleri çok güzel ama ısınma sorunu var sanırım)
Macbook Pro M2 (Air M2 ile arasında 1000 TL fark var PT üzerinde ama eski kasa, touchbar meraklısı da değilim o kadar.)

M2 air almak istiyorum ama ısınma sorunu olduğunu okudum bir sürü yerde.
Bunlardan birini kullanan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim.