• 20-02-2023, 01:59:58
    #1
    Forum üzerinde engellediğimiz kişilerin konularını hiç bir şekilde görmesek daha güzel olmaz mı ? Engellenen kişiler birbirlerinin konularını görmese çok daha güzel olur gibi bence
  • 20-02-2023, 02:01:47
    #2
    Nerede o günler.
  • 20-02-2023, 02:02:50
    #3
    Kurumsal Üye
    Daha önce Coşkun bey bunun için bir açıklama yapmıştı, birbirinizi görmezseniz aktiflik azalır tarzı birsey demişti
  • 20-02-2023, 02:06:52
    #4
    Keşkeeee. keşke öyle bir şey olsa ben genelde şikayet konularına bakıyorum bazıları bariz karşı tarafı mağdur ettiğinde direk banlıyorum ki yarın öbür gün benimde karşıma çıkmasın. bence çoğu kişi bu şekilde yapıyor artık forumda.
  • 20-02-2023, 02:07:03
    #5
    R3cbe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce Coşkun bey bunun için bir açıklama yapmıştı, birbirinizi görmezseniz aktiflik azalır tarzı birsey demişti
    Çok değilde herkese şöyle 2 3 hak tanınabilir aslında
  • 20-02-2023, 02:15:14
    #6
    böyle bir şey olursa, üyeler arasında açılan şikayet konuları da engelleme yüzünden görünmez uğraştırır, ama kategoriye göre ayar yapılabiliyorsa o zaman başka, bir de şikayet dışında diyelim x kişi y kişisini engelleyip y kişisi hakkında yalan yanlış konu açarsa x kişi bunu göremez ve reportlayamaz moderatörler tarafından gerekli aksiyonun süresi uzayıp kişinin adı veya markası lekelenir
  • 20-02-2023, 02:20:20
    #7
    Dayaklık kullancıları görmemek güzel olurdu.
    • zeusunpederi
    zeusunpederi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.