Engellediğimiz kişileri görmesek
6
●218
- 20-02-2023, 01:59:58Forum üzerinde engellediğimiz kişilerin konularını hiç bir şekilde görmesek daha güzel olmaz mı ? Engellenen kişiler birbirlerinin konularını görmese çok daha güzel olur gibi bence
- 20-02-2023, 02:07:03Çok değilde herkese şöyle 2 3 hak tanınabilir aslındaR3cbe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2023, 02:15:14böyle bir şey olursa, üyeler arasında açılan şikayet konuları da engelleme yüzünden görünmez uğraştırır, ama kategoriye göre ayar yapılabiliyorsa o zaman başka, bir de şikayet dışında diyelim x kişi y kişisini engelleyip y kişisi hakkında yalan yanlış konu açarsa x kişi bunu göremez ve reportlayamaz moderatörler tarafından gerekli aksiyonun süresi uzayıp kişinin adı veya markası lekelenir
- 20-02-2023, 02:20:20Dayaklık kullancıları görmemek güzel olurdu.zeusunpederi bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
