Konu
Engellediğimiz kişileri görmesek
20-02-2023, 01:59:58
#1
zeusunpederi
Forum üzerinde engellediğimiz kişilerin konularını hiç bir şekilde görmesek daha güzel olmaz mı ? Engellenen kişiler birbirlerinin konularını görmese çok daha güzel olur gibi bence