R3cbe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce Coşkun bey bunun için bir açıklama yapmıştı, birbirinizi görmezseniz aktiflik azalır tarzı birsey demişti
Çok değilde herkese şöyle 2 3 hak tanınabilir aslında