• 14-02-2023, 18:31:12
    #1
    Dostlar Selam,

    Doğma Büyüme İstanbulluyum ama artık yapamıyorum her saat trafik insanlar değişik birine bişey söylesen patlamaya yer arıyor herkes sinirli stresli kiralar desen sobalı saçma sapan evlere bile 7 8 bin tl isteniyor ev fiyatları ortada bu nedenle Eskişehire taşınmayı eşimle iyiden iyiye düşünmeye başaldık. Eskişehirde yaşam nasıldır daha önce yaşamış varmıdır forumda yada hala yaşayan ne tavsiye edersiniz taşınmalımıyız artık istanbulun stresini kaldırmak istemiyoruz
  • 14-02-2023, 18:42:25
    #2
    eskişehir her nekadar büyük şehir olsa da kesinlikle istanbulla karşılaştırılamayacak bir şehirdir hocam
    öncelikle denizi yok
    3 avm var espark, özdilek ve kanatlı(oldukça küçük)
    onun dışında sosyal yaşam için olan aktivieler oldukça çok
    aşırı soğuk ve kuru bir havası var
    burda da ev kiraları 7 8 olmasa da en az 4 5 bin bandında
    ama sakin tatlı küçük bir şehirdir
  • 14-02-2023, 18:45:07
    #3
    Aynı düşüncelerle bende geçen yıl Malatya ya memleketime taşındım, şimdi girecek evimiz yok. Başka şehir arıyorum, Eskişehir iyi ise değerlendirebilirim bende. Takipteyim.
  • 14-02-2023, 18:53:23
    #4
    Eskişehir güzel yer hocam kavşak şehir, üniversite öğrenci popülasyonu çok fazla , şehirde dışarıda yeme içme kültürü iyi. Sosyal bir şehir. Havası sivas ı aratmaz . Ama genel itibariyle güzel bir şehir, sakin, bir ucundan diğer ucu 30 Dk. İstanbul'da aynı şeyden 100 tane varsa bu şehirde de ,3-5 tane var yani mahrum etmez aradığınızı bulursunuz. Şehrin merkezine yakın Özdilek, merkezde Espark ve kanatlı var. Batısında da Neo AVM var. Şehir hastanesi var yeni yapıldı. Bir ailenin isteyeceği her şey var. Ama iş olanakları sizi tatmin eder mi bilmiyorum hocam
  • 14-02-2023, 19:31:51
    #5
    Merhaba,

    Açık konuşayım ben karadenizliyim eşimin tayin hakkı olmadığı için ben Eskişehire gecici bir süreliğine yerleştim nedense buraya hiçbir şekilde ısınamadım
    • Gereksiz trafik ve yolların içinden geçen tramvay hattı
    Trafik aslında yok insanlar çok bilinçsiz şekilde araç kullanıyor. Aheste aheste araç kullananlara denk geliyorum sürekli gitmemek için direniyor... İşyerim odunpazarında çarşı tarafında kullandığım yolda her trafik ışıklarında tramvay yolu var 1 dakikalık ışığı 3 dakika beklemenize sebep oluyor.
    • Havası çok soğuk
    Özellikle geçen sene kar vardı ama bu sene nerdeyse yağmadı kuru soğuk var ama bu benlik bir konu olabilir pek alışık değilim soğuk havaya buranın insanları biraz alışık
    • Yolların genel durumu
    Özellikle araç kullanıyorsanız yolların durumu da çok kötü bal mumu müzesi var oradaki yolu kullanıyorum resmen çarşaf gibi katlanmış bir yol var inatla başkan yolu yaptırmıyor. Pardon başkan vekilleri diyeyim Başkan yok çünkü vekilleri idare ediyor. (Lütfen Eskişehirli arkadaşlar kızmasın 8 Kasım 1937 - 85 yaşında zamanında Eskişehire büyük hizmetleri olmuş bir insan fakat artık hizmet veremiyor lakin nedense Eskişehir halkı yine de oy vererek başkan vekillerini seçmiş oluyor bu sebep ile belediyecilik kötü ilerliyor.)

    Daha birçok konuya değinebilirim fakat ben pek sevemedim berki de benden kaynaklanan bir konu olabilir ama genel olarak bazı problemleri söyledim özellikle Instagram'da felan görüyorum böyle abarta abarta şurası var burası var diye reklam mı yapıyorlar anlamadım ama söylendiği kadar güzel olan bir şehir değil benim düşünceme göre
  • 14-02-2023, 20:57:23
    #6
    Yorumlarınız için teşekkürler hocam eskişehiri bi kere daha düşünmem gerektiğini anladım