Dostlar Selam,
Doğma Büyüme İstanbulluyum ama artık yapamıyorum her saat trafik insanlar değişik birine bişey söylesen patlamaya yer arıyor herkes sinirli stresli kiralar desen sobalı saçma sapan evlere bile 7 8 bin tl isteniyor ev fiyatları ortada bu nedenle Eskişehire taşınmayı eşimle iyiden iyiye düşünmeye başaldık. Eskişehirde yaşam nasıldır daha önce yaşamış varmıdır forumda yada hala yaşayan ne tavsiye edersiniz taşınmalımıyız artık istanbulun stresini kaldırmak istemiyoruz
İstanbuldan Eskişehire
5
●196
- 14-02-2023, 18:42:25eskişehir her nekadar büyük şehir olsa da kesinlikle istanbulla karşılaştırılamayacak bir şehirdir hocam
öncelikle denizi yok
3 avm var espark, özdilek ve kanatlı(oldukça küçük)
onun dışında sosyal yaşam için olan aktivieler oldukça çok
aşırı soğuk ve kuru bir havası var
burda da ev kiraları 7 8 olmasa da en az 4 5 bin bandında
ama sakin tatlı küçük bir şehirdir - 14-02-2023, 18:53:23Eskişehir güzel yer hocam kavşak şehir, üniversite öğrenci popülasyonu çok fazla , şehirde dışarıda yeme içme kültürü iyi. Sosyal bir şehir. Havası sivas ı aratmaz . Ama genel itibariyle güzel bir şehir, sakin, bir ucundan diğer ucu 30 Dk. İstanbul'da aynı şeyden 100 tane varsa bu şehirde de ,3-5 tane var yani mahrum etmez aradığınızı bulursunuz. Şehrin merkezine yakın Özdilek, merkezde Espark ve kanatlı var. Batısında da Neo AVM var. Şehir hastanesi var yeni yapıldı. Bir ailenin isteyeceği her şey var. Ama iş olanakları sizi tatmin eder mi bilmiyorum hocam
- 14-02-2023, 19:31:51Merhaba,
Açık konuşayım ben karadenizliyim eşimin tayin hakkı olmadığı için ben Eskişehire gecici bir süreliğine yerleştim nedense buraya hiçbir şekilde ısınamadım
- Gereksiz trafik ve yolların içinden geçen tramvay hattı
- Havası çok soğuk
- Yolların genel durumu
Daha birçok konuya değinebilirim fakat ben pek sevemedim berki de benden kaynaklanan bir konu olabilir ama genel olarak bazı problemleri söyledim özellikle Instagram'da felan görüyorum böyle abarta abarta şurası var burası var diye reklam mı yapıyorlar anlamadım ama söylendiği kadar güzel olan bir şehir değil benim düşünceme göre