eskişehir her nekadar büyük şehir olsa da kesinlikle istanbulla karşılaştırılamayacak bir şehirdir hocam
öncelikle denizi yok
3 avm var espark, özdilek ve kanatlı(oldukça küçük)
onun dışında sosyal yaşam için olan aktivieler oldukça çok
aşırı soğuk ve kuru bir havası var
burda da ev kiraları 7 8 olmasa da en az 4 5 bin bandında
ama sakin tatlı küçük bir şehirdir