Merhaba,

Açık konuşayım ben karadenizliyim eşimin tayin hakkı olmadığı için ben Eskişehire gecici bir süreliğine yerleştim nedense buraya hiçbir şekilde ısınamadım
  • Gereksiz trafik ve yolların içinden geçen tramvay hattı
Trafik aslında yok insanlar çok bilinçsiz şekilde araç kullanıyor. Aheste aheste araç kullananlara denk geliyorum sürekli gitmemek için direniyor... İşyerim odunpazarında çarşı tarafında kullandığım yolda her trafik ışıklarında tramvay yolu var 1 dakikalık ışığı 3 dakika beklemenize sebep oluyor.
  • Havası çok soğuk
Özellikle geçen sene kar vardı ama bu sene nerdeyse yağmadı kuru soğuk var ama bu benlik bir konu olabilir pek alışık değilim soğuk havaya buranın insanları biraz alışık
  • Yolların genel durumu
Özellikle araç kullanıyorsanız yolların durumu da çok kötü bal mumu müzesi var oradaki yolu kullanıyorum resmen çarşaf gibi katlanmış bir yol var inatla başkan yolu yaptırmıyor. Pardon başkan vekilleri diyeyim Başkan yok çünkü vekilleri idare ediyor. (Lütfen Eskişehirli arkadaşlar kızmasın 8 Kasım 1937 - 85 yaşında zamanında Eskişehire büyük hizmetleri olmuş bir insan fakat artık hizmet veremiyor lakin nedense Eskişehir halkı yine de oy vererek başkan vekillerini seçmiş oluyor bu sebep ile belediyecilik kötü ilerliyor.)

Daha birçok konuya değinebilirim fakat ben pek sevemedim berki de benden kaynaklanan bir konu olabilir ama genel olarak bazı problemleri söyledim özellikle Instagram'da felan görüyorum böyle abarta abarta şurası var burası var diye reklam mı yapıyorlar anlamadım ama söylendiği kadar güzel olan bir şehir değil benim düşünceme göre