Eskişehir güzel yer hocam kavşak şehir, üniversite öğrenci popülasyonu çok fazla , şehirde dışarıda yeme içme kültürü iyi. Sosyal bir şehir. Havası sivas ı aratmaz . Ama genel itibariyle güzel bir şehir, sakin, bir ucundan diğer ucu 30 Dk. İstanbul'da aynı şeyden 100 tane varsa bu şehirde de ,3-5 tane var yani mahrum etmez aradığınızı bulursunuz. Şehrin merkezine yakın Özdilek, merkezde Espark ve kanatlı var. Batısında da Neo AVM var. Şehir hastanesi var yeni yapıldı. Bir ailenin isteyeceği her şey var. Ama iş olanakları sizi tatmin eder mi bilmiyorum hocam