• 08-02-2023, 13:58:41
    #10
    Kurumsal PLUS
    beatneed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi bu düşünceye sahip olma lütfen. Hataydan haberler alıyoruz. Evlerde kalmak tehlikeli. Artçı sayıları çok dünden bu yana sürekli bildirim geliyor.
    Reyhanlında 1 otel 1 ev yıkıldı. 20km uzakta Kırıkhan baya hasar aldı. Antakya ise komple gitti. Akrabaların tüm evleri yıkılmış. Allah korudu reyhanlı yı
  • 08-02-2023, 14:05:04
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    Siz fotoğraf ve video çekin elinizde dursun.

    Eksperin gelip evi incelemesi gerekiyor fakat mevcut koşullarda bu incelemenin 3 ayı bulabileceğini söylüyorlar. Dask'tan şu an için bir şey beklemeyin.

    Allah yardımcınız olsun.
  • 08-02-2023, 14:08:02
    #12
    Şehir seçiniz demiyor olay seçiniz diyor Kahramanmaraş depremini seçerek devam edemiyor musunuz işleme?

  • 08-02-2023, 14:21:54
    #13
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reyhanlında 1 otel 1 ev yıkıldı. 20km uzakta Kırıkhan baya hasar aldı. Antakya ise komple gitti. Akrabaların tüm evleri yıkılmış. Allah korudu reyhanlı yı
    Hocam acınız acımızdır. Hataya doğru yola çıkan bir kaç tanıdığım oldu bizde gönüllü panelinden başvurumuzu yapıp deprem bölgesine gelmeyi planlıyoruz. Sigortadan önce siz değerli ev sahipleri lütfen Müteahhitlere dava açın. Depreme dayanıklı binalar diyip satıyorlar. Japonyada 9.1 şiddetindeki depremlerde bu kadar sorun meydana gelmiyor. Evin dışındaysan eve girme. Evin içindeysen de çık. Bina zaten hasar almış. Yıkılma tehlikesi olsa, bile sen zaten sigorta kapsamındasın. Gözle görülmeyecek mi Allah için?
  • 08-02-2023, 14:28:41
    #14
    Kurumsal PLUS
    Deprem oldu kaçtık evden. Artçılar dursun video fotoğraf alacağım
  • 08-02-2023, 14:30:04
    #15
    Kurumsal PLUS
    beatneed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam acınız acımızdır. Hataya doğru yola çıkan bir kaç tanıdığım oldu bizde gönüllü panelinden başvurumuzu yapıp deprem bölgesine gelmeyi planlıyoruz. Sigortadan önce siz değerli ev sahipleri lütfen Müteahhitlere dava açın. Depreme dayanıklı binalar diyip satıyorlar. Japonyada 9.1 şiddetindeki depremlerde bu kadar sorun meydana gelmiyor. Evin dışındaysan eve girme. Evin içindeysen de çık. Bina zaten hasar almış. Yıkılma tehlikesi olsa, bile sen zaten sigorta kapsamındasın. Gözle görülmeyecek mi Allah için?
    Evi eniştemin abisi yaptı. 16lık demir kullandılar. Antakyadaki felaketin sebebi 8lik demir kullanmaları. Bu evin temelini gördük biz. Fakat antakya eski yeni dinlemedi. Ama bu evi yapanı tanıyoruz. Babam sürekli inşaattaydı. Malzemeden çalma olmadı

    Dask için 330bin tl bedel yazmışlar 2022 temmuz da fakat ev 1.2m şuan o sıkıntı
  • 08-02-2023, 14:38:06
    #16
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evi eniştemin abisi yaptı. 16lık demir kullandılar. Antakyadaki felaketin sebebi 8lik demir kullanmaları. Bu evin temelini gördük biz. Fakat antakya eski yeni dinlemedi. Ama bu evi yapanı tanıyoruz. Babam sürekli inşaattaydı. Malzemeden çalma olmadı

    Dask için 330bin tl bedel yazmışlar 2022 temmuz da fakat ev 1.2m şuan o sıkıntı
    Anladım hocam. Gelmiş geçmiş olsun.