Reyhanlında 1 otel 1 ev yıkıldı. 20km uzakta Kırıkhan baya hasar aldı. Antakya ise komple gitti. Akrabaların tüm evleri yıkılmış. Allah korudu reyhanlı yı
Hocam acınız acımızdır. Hataya doğru yola çıkan bir kaç tanıdığım oldu bizde gönüllü panelinden başvurumuzu yapıp deprem bölgesine gelmeyi planlıyoruz. Sigortadan önce siz değerli ev sahipleri lütfen Müteahhitlere dava açın. Depreme dayanıklı binalar diyip satıyorlar. Japonyada 9.1 şiddetindeki depremlerde bu kadar sorun meydana gelmiyor. Evin dışındaysan eve girme. Evin içindeysen de çık. Bina zaten hasar almış. Yıkılma tehlikesi olsa, bile sen zaten sigorta kapsamındasın. Gözle görülmeyecek mi Allah için?