Hocam acınız acımızdır. Hataya doğru yola çıkan bir kaç tanıdığım oldu bizde gönüllü panelinden başvurumuzu yapıp deprem bölgesine gelmeyi planlıyoruz. Sigortadan önce siz değerli ev sahipleri lütfen Müteahhitlere dava açın. Depreme dayanıklı binalar diyip satıyorlar. Japonyada 9.1 şiddetindeki depremlerde bu kadar sorun meydana gelmiyor. Evin dışındaysan eve girme. Evin içindeysen de çık. Bina zaten hasar almış. Yıkılma tehlikesi olsa, bile sen zaten sigorta kapsamındasın. Gözle görülmeyecek mi Allah için?
Evi eniştemin abisi yaptı. 16lık demir kullandılar. Antakyadaki felaketin sebebi 8lik demir kullanmaları. Bu evin temelini gördük biz. Fakat antakya eski yeni dinlemedi. Ama bu evi yapanı tanıyoruz. Babam sürekli inşaattaydı. Malzemeden çalma olmadı
Dask için 330bin tl bedel yazmışlar 2022 temmuz da fakat ev 1.2m şuan o sıkıntı